FAQ
Najczęściej zadawane pytania:
ZAMÓWIENIA
Jak mogę złożyć zamówienie?
Krok 1
Kliknij na interesujący Cię baner na stronie głównej florina.pl bądź wyszukaj produkt przez wyszukiwarkę, która znajduje się na górze strony lub przez zakładki menu: KUCHNIA, JADALNIA, DOM, NOWOŚCI, PROMOCJE.
Krok 2
Wybrany produkt dodaj do koszyka. Jeśli znalazłeś wszystko, co Cię interesuje, kliknij w ikonkę koszyka, która znajduje się w prawym górnym rogu.
Krok 3
Upewnij się, że w koszyku znalazły się wszystkie wybrane produkty i odpowiednie ilości. Jeśli masz kod rabatowy, wpisz go w okienko i kliknij „Zatwierdź kod”. Następnie kliknij „Przejdź dalej”.
Krok 4
Zaloguj się na swoje konto. Jeśli nie masz konta w sklepie Florina.pl i nie chcesz go zakładać, kliknij „Zamów bez rejestracji”. Wypełnij swoje dane kontaktowe.
Krok 5
Wybierz sposób dostawy i płatności.
Krok 6
Potwierdź poprawność zamówienia. Twoją paczkę wyślemy w 24 godziny.
W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Jeśli nie opłaciłeś zamówienia prosimy o kontakt poprzez e-mail: info@florina.pl wraz z numerem zamówienia i prośbą o anulowanie. Jeśli zamówienie zostało opłacone bądź wybrałeś płatność za pobraniem skontaktuj się z infolinią. Przygotuj dane zamówienia (jego numer).
PŁATNOŚCI
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Płatności możesz dokonać:- przelewem elektronicznym (BLIK, szybki przelew, karta płatnicza, PayPo)
- za pobraniem – przy odbiorze przesyłki
- przelewem tradycyjnym na numer rachunku bankowego:
59 1140 1124 0000 3191 1600 1001
Dane do przelewu:
florina.pl
ul. Korzkwy 31
63-300 Pleszew
Tytuł przelewu: nr zamówienia + imię i nazwisko osoby zamawiającej
Czy mogę złożyć zamówienie z odroczeniem płatności?
Dostępna jest płatność PayPo. Kup teraz i zapłać za 30 dni.
Chcę otrzymać fakturę VAT do zamówienia.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT razem z zamówieniem, w zakładce „TWOJE DANE” zaznacz „Faktura na inne dane”. Koniecznie podaj numer NIP. W przeciwnym razie nie będziemy mogli wystawić faktury VAT.
Czy mogę otrzymać fakturę PROforma?
Tak.
Co należy zrobić, aby otrzymać taką fakturę?
Aby otrzymać taką fakturę należy napisać e-mail: info@florina.pl wraz z numerem zamówienia oraz danymi na które zostało ono złożone. Jeśli preferujesz złożenie zamówienia poprzez e-mail w treści umieść informację o chęci otrzymania faktury PROforma oraz dokładne dane na które ma być wystawiona. Podaj produkty, które chcesz u nas kupić. W odpowiedzi prześlemy numer zamówienia i fakturę PROformę. Fakturę PROforma można pobrać po złożeniu zamówienia w podsumowaniu zakupu. Faktura końcowa transakcji dołączana jest do każdego zamówienia.
DOSTAWA
Jaki jest czas i koszt wysyłki zamówienia?
Paczkę wysyłamy w 24 godziny od złożenia zamówienia. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu dostawy.
Zamówienia powyżej 199 zł dostarczymy kurierem za darmo.
Koszt wysyłki zamówień poniżej 199 zł wynosi:
Przedpłata:
- Paczka w ruchu: 12,90 zł
- InPost Paczkomat: 15,90 zł
- InPodt Kurier: 17,90 zł
- DHL: 18,90 zł
- DPD: 17,90 zł
- DHL Pickup: 16,90 zł
- DPD Pickup: 14,90 zł
Płatność za pobraniem:
- InPost Paczkomat: 17,90 zł
- InPost Kurier: 19,90 zł
- DHL: 20,90 zł
- DPD: 19,90 zł
- DHL Pickup: 18,90 zł
- DPD Pickup: 16,90 zł
Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić firmę kurierską, która dostarczy paczkę?
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany firmy kurierskiej.
PAKOWANIE PRZESYŁEK
W jaki sposób pakujecie zamówienie?
Wszystkie zamówienia przygotowujemy z należytą starannością i w duchu ZERO WASTE. Do wypełnienia paczek używamy biodegradowalnych skrawków zużytej tektury.
ZWROT I WYMIANA
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru możesz dokonać w ciągu 30 dni od dnia zakupu.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?
Jeśli chcesz zwrócić część lub całe zamówienie, wypełnij „Formularz zwrotu towaru”.
Wypełniony formularz wyślij:
- mailem na adres: zwroty@florina.pl
- w paczce wraz ze zwracanym towarem na adres: Florentyna, Korzkwy 31, 63-300 Pleszew; z dopiskiem: Sklep florina.pl
Przed zwrotem skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia szczegółów.
UWAGA! Nie przyjmujemy żadnych paczek, które zostały odesłane do nas za pobraniem.
Czy mogę wymienić zakupiony towar?
Nie praktykujemy wymiany, produkt możesz zwrócić. Zachęcamy do złożenia nowego zamówienia. Jeśli produkt jest niezgodnym z zamówieniem bądź uszkodzony, złóż reklamację.
REKLAMACJE
Chcę złożyć reklamację.
Reklamację możesz złożyć, jeśli:
- zamówienie dotarło niekompletne
- produkt, który zamówiłeś jest niekompletny (np. garnek bez pokrywki)
- produkt jest uszkodzony (potłuczony, wyszczerbiony, pęknięty)
- produkt jest inny niż zamówiony
- otrzymałeś zamówienie innego klienta
Wypełnij “Formularz Reklamacji” i wyślij e-mail: reklamacje@florina.pl.
Dokument możesz też wydrukować i wysłać na adres:
Florentyna, Korzkwy 31, 63-300 Pleszew z dopiskiem: Sklep florina.pl
Produkt z zamówienia dotarł uszkodzony.
Jeśli produkty uległy uszkodzeniu w transporcie skontaktuj się z nami w procesie reklamacji.
W przypadku uszkodzenia paczki dostarczonej przez DPD sporządź formularz szkody na stronie przewoźnika.
Reklamacja krok po kroku:
Krok 1
Zrób zdjęcie uszkodzonych produktów
Krok 2
Określ ich ilość i stan
Krok 3
Wyślij e-mail: reklamacje@florina.pl wraz z formularzem reklamacji oraz dodaj załącznik ze zdjęciami uszkodzonych towarów. W treści podaj dane osoby na którą zostało złożone zamówienie/ numer zamówienia. Dołożymy wszelkich starań by pomóc rozwiązać problem i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
NEWSLETTER
Czy muszę zapisać się do newslettera?
Zapis do newslettera jest dobrowolny.
Jakie korzyści otrzymuję zapisując się do newslettera?
Po zapisie do newslettera otrzymujesz od nas 10% rabatu na pierwsze zakupy. Kod promocyjny wysyłamy na podany adres mailowy.
Jeśli zapiszesz się do naszego newslettera, będziesz miał możliwość:
- jako pierwszy odkrywać aktualne promocje
- korzystać z promocji SECRET SALE
- poznasz nasze nowości
- otrzymasz informacje o darmowej dostawie
KONTO FLORINA.PL
Czy jest możliwość usunięcia konta w sklepie Florina.pl?
Tak, konto można usunąć. By to zrobić prosimy by napisać pod adres e-mail info@florina.pl podając swoje imię i nazwisko oraz maila, na którego konto zostało założone.
NASZE MARKI
Emalia Polska Pleszew
1. Z czego słynie marka Emalia Polska Pleszew?
Emalia Polska Pleszew to marka zajmująca się produkcją najwyższej jakości naczyń kuchennych, które są emaliowane. W ich ofercie znajdziesz przede wszystkim garnki emaliowane oraz kubki.
2. Dlaczego warto wybrać produkty emaliowane?
Dzięki powłoce, jaką jest emalia, produkty emaliowane są w 100% bezpieczne dla zdrowia. Są dostoswane do każdego typu kuchenki i nie reagują z żywnością. Marka Emalia Polska Pleszew może pochwalić się uzyskaniem tytułu ZDROWEJ MARKI ROKU 2020!
3. Gdzie garnek został wyprodukowany
Produkcja garnków emaliowanych to wieloetapowy proces wymagający ścisłej współpracy polskich projektantów z renomowanym światowymi producentami. Każdy produkt z oferty Emalia Polska Pleszew ma swój początek w polskim studiu projektowym. Kiedy produkt spełnia wszelkie założenia techniczne i designerskie, uruchamiana jest linia produkcyjna. Korzystamy z usług fabryk na terenie Turcji i Rumuni, które od dekad specjalizują się w wyrobach emaliowanych. Dzięki temu jakość naczyń emaliowanych nie zmieniła się od lat.
4. Czy garnki emaliowane mają grube dno, tak jak to kiedyś robiono?
Tak. Produkcja garnków z oferty Emalia Polska Pleszew odbywa się w fabrykach, które od dekad specjalizują się w produkcji wyrobów emaliowanych. Niektóre etapy produkcji do dziś wykonywane są ręcznie. Stąd gwarantujemy, że naczynie emaliowane nie utraciły jakości sprzed lat – mają grube dno, pozbawione są szkodliwych związków, i co więcej, nadają się do gotowania nawet na indukcji.
5. Jak dbać o naczynia emaliowane?
Emaliowana powierzchnia jest gładka i łatwa do czyszczenia. Wszystkie nasze produkty są dostosowane do mycia w zmywarce. Jesteś zwolennikiem mycia ręcznego? Doskonale sprawdzą się do tego miękkie gąbki kuchenne, które z łatwością usuną zabrudzenia z nieprzywierającej powierzchni. Chcesz długo cieszyć się wszystkimi zaletami emalii, stosuj do codziennego użytku przybory kuchenne wykonane z materiałów takich jak: drewno, bambus, nylon czy silikon. Dzięki nim Twoja emalia zachowa nienaganny wygląd przez lata! Naczynia emaliowane mogą mieć nierówności, wybrzuszenia i asymetrycznie naniesione dekoracje. Nie jest to defekt wpływający na jakość produkt i jego użytkowanie. Wszystkie niedoskonałości spowodowane są procesem produkcji, który w niektórych etapach odbywa się ręcznie. Pielęgnacja naczyń emaliowanych nie jest trudna, ani czasochłonna. Dbanie o swoje garnki, kubeczki i rondelki to troska o ich najdłuższą funkcjonalność.
Florina
1. Jakie produkty znajdują się w ofercie marki Florina?
Marka Florina posiada w swojej ofercie produkty do gotowania, pieczenia oraz smażenia, m.in. garnki, patelnie. W skład ich asortymentu wchodzą również zastawy stołowe i produkty związane z wyposażeniem kuchni oraz jadalni.
2. Dlaczego produkty wykonane ze stali nierdzewnej rdzewieją?
Pierwiastki stopowe tworzą na powierzchni stali nierdzewnej warstwę antykorozyjną. Jeśli na tej warstwie dojdzie do mikro uszkodzenia, które spowodowane jest na przykład czyszczeniem nieodpowiednimi detergentami, druciakiem itp., na produkcie może pojawić się rdza.
3. Czy mogę dokonać zwrotu produktu?
Tak. Klient ma prawo do odstąpienia umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych. Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na naszej stronie internetowej: florina.pl
Botti
1. Jakie produkty znajdują się w ofercie marki Botti Electronics?
Oferta marki Botti Electronics składa się z produktów przeznaczonych do kuchni i domu. Są to m.in. czajniki elektryczne, blendery i akcesoria do przypraw.
2. Czy instrukcje produktów są w języku polskim?
Tak, każdy produkt marki Botti Electronic ma instrukcję w języku polskim.
3. Czy jest dostępny serwis i części zamienne?
Marka Botti Electronic prowadzi serwis gwarancyjny, który przypadku uznania reklamacji dokonuje naprawy sprzętu lub wymiany na nowy albo zwrotu pieniędzy. Zachęcamy do kontaktowania się z naszym serwisem pod numerem telefonu:
509-383-421.
Uwaga! Przed wysłaniem należy upewnić się, że do sprzętu został dołączony oryginał karty gwarancyjnej oraz kopia dowodu zakupu.
4. Ile trwa gwarancja produktów Botti Electronic?
Każdy produkt marki Botti Electronic jest objęty 24 miesięczną gwarancją.
Bormioli Rocco
1. Z jakiego szkła wykonane są produkty marki Bormioli Rocco?
Bormioli Rocco to renomowana włoska marka, która w produkcji wykorzystuje:
- BEZOŁOWIOWE SZKŁO KRYSZTAŁOWE – charakteryzuje się idealną przejrzystością, nadaje się do recyklingu
- SZKŁO OPALOWE – wykorzystywane w produkcji talerzy, salaterek, kubków i filiżanek. Produkty wykonane ze szkła opalowego mają wysoką odporność na zarysowania, obtłuczenia i działanie temperatur. Nadają się do mycia w zmywarce, podgrzewania w kuchence mikrofalowej.
Miss Lucy
1. Co oferuje marka Miss Lucy?
Marka Miss Lucy specjalizuje się w produktach tekstylnych, przeznaczonych do sypialni, kuchni oraz łazienki. W ich ofercie znajdziesz wysokiej jakości pościele lub ręczniki łazienkowe.
2. Z jakich materiałów zostały wykonane produkty Miss Lucy?
W ofercie Miss Lucy możesz znaleźć produkty wykonane zarówno z bawełny, poliestru, jak i włókna bambusowego (bambusa).
3. W ilu stopniach prać ręczniki, koce i pościele marki Miss Lucy?
- Ręczniki należy prać w temperaturze od 40oC do 60o
- Koce należy prać w temperaturze 40o
- Pościele należy prać w temperaturze 40o
Szczegółowe informacje dotyczące właściwej pielęgnacji tekstyliów znajdują się na metce produktu.
Praktyczna
1. Co znajduje się w ofercie marki Praktyczna?
Marka Praktyczna w swojej ofercie posiada produkty przeznaczone do gospodarstwa domowego. Są to artykuły do przechowywania żywności, gotowania, utrzymania czystości oraz higieny.