Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Instrukcja użytkowania i konserwacji - chlebaki

Instrukcja użytkowania i konserwacji

Dziękujemy za wybranie chlebaka marki Florina. Aby zapewnić długie i skuteczne użytkowanie, należy przestrzegać podstawowych zasad użytkowania zawartych w tej instrukcji. Życzymy miłych doświadczeń kulinarnych z produktami Florina!

WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
1. Przed pierwszym użyciem należy uważnie zapoznać się z całością treści niniejszej instrukcji.
2. Produkt należy ustawiać na płaskiej, suchej i stabilnej powierzchni.
3. Produkt jest zgodny z uregulowaniami dotyczącymi asortymentu przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
4. Firma Florentyna Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania lub niezgodnego z przeznaczeniem oraz instrukcją.

UŻYTKOWANIE
1. Przed pierwszym użyciem należy oczyścić produkt ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń oraz całkowicie osuszyć.
2. Akcesoriów kuchennych w kontakcie z produktem należy używać zachowując wysoką ostrożność, aby nie uszkodzić jego powierzchni.
3. Nie należy używać noży oraz akcesoriów o ostrych krawędziach w kontakcie z produktem.
4. Produkt należy używać zgodnie z przeznaczeniem.

KONSERWACJA PRODUKTU

1. Produkt należy czyścić ręcznie za pomocą miękkiej ściereczki i dobrze osuszyć – niewyschnięta woda na elementach metalowych może wywołać punktowe rdzewienie
2. Nie należy czyścić produktu ostrymi gąbkami, szczotkami metalowymi lub agresywnymi środkami czyszczącymi, które mogą uszkodzić jego powierzchnię.


WARUNKI GWARANCJI

1. Okres gwarancyjny dla użytkownika wynosi 24 miesiące licząc od daty wydania towaru.
2. Gwarancja NIE obejmuje:
a. naturalnego zużycia elementów w trakcie normalnego użytkowania,
b. uszkodzeń powstałych wskutek użytkowania niezgodnego z instrukcją,
c. zarysowań i odbarwień powstałych w wyniku zastosowania nieodpowiednich akcesoriów, bądź narzędzi, w tym ostrych noży czy łopatek,
d. uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek uderzenia lub upadku produktu,
e. uszkodzeń chemicznych lub termicznych, w tym uszkodzeń i odbarwień wynikających z kontaktu produktu ze zbyt wysoką temperaturą,
f. uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego czyszczenia z użyciem agresywnych środków chemicznych lub ostrych gąbek.
3. O sposobie usunięcia wady decyduje Gwarant.
4. Powyższa gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktów Florina prosimy o kontakt mailowy do Biura Obsługi Klienta pod adresem info@florina.pl

 

Strefa Rekomendacji na stronie CMS (1)

Strefa Rekomendacji na stronie CMS (3)

Strefa Rekomendacji na stronie CMS (4)

pixel